понеділок, 7 березня 2016 р.
Навчання повинно бути радісним!
Першочерговим завданням у навчальному процесі вважаю поєднання традиційних методів з новими технологіями,надання практичних знань.
Розвиваю пізнавальні інтереси молодших школярів, розширюю їх пізнавальний досвід, активізую розумово-пізнавальну діяльність шляхом застосування інтерактивних вправ, дидактичних ігор, проблемно-пошукових та творчих завдань.
Урок в початкових класах повинен бути насичений наочністю і практичною діяльністю над виучуваним:
я слухаю – і я забуваю,
я бачу – і я запам’ятовую,
я роблю – і я розумію.
(Стародавня мудрість)
З цією метою я застосовую такі інтерактивні технології навчання:
інтерактивні технології кооперативного навчання (робота в парах, групах, “карусель”, ”акваріум”);
інтерактивні технології колективно-групового навчання (“мікрофон”, ”мозковий штурм”, ”навчаючи-вчуся”, ”незакінченні речення”);
технології ситуативного моделювання (“імітація”, рольова гра, драматизація та ін.);
технології опрацювання дискусійних питань (метод “Прес”, ”Обери позицію”, ”Зміни позицію”, дискусія).
Ш.О. Амонашвілі писав: “Навчання повинно бути радісним, навіть, якщо нічого не вдається. Частіше створювати ситуації успіху тим учням, які цього потребують.” Навчання є ефективним, якщо учні розв’язують реальні практичні завдання і з цією метою освоюють нові технології. Повага – це найважливіший інструмент, і ним ми повинні викликати бажання учня сьогодні стати кращим, ніж учора. Учень – це посудина, яку потрібно заповнити; Учень – “смолоскип”, який треба запалити. (Стаородавня мудрість)
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар